* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty praktWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia2008-12-02 10:11:55Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj |
![]() |
SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-10-20 14:50:33Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. Pierwsza w Polsce roczna Szkoła Negocjacji oparta na praktyce biznesowej |
![]() |
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
|
18-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa"2008-06-13 12:24:4718-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa" Do udziału zapraszamy: - przedstawicieli działów szkoleniowych w przedsiębiorstwach- przedstawicieli instytucji szkoleniowych- przedstawicieli działów personalnych- przedstawicieli instytucji rynku pracy Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy uczestników na temat możliwości dostosowania oferty szkoleniowej do potrzeb specyficznej grupy odbiorców jakimi są osoby, które w związku z faktem sprawowania opieki nad dzieckiem/dziećmi utraciły pracę lub mają trudności w jej znalezieniu. |
![]() |
Szkolenia techniki sprzedaży Świebodzin, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.